Інформація
Мультфільм «Мобільні – це класно»
Смартфон – один з найкориснішихвинаходівлюдства. За допомогоюцьогоґаджетаможнавирішитибезліч проблем: вчаснопрокинутися, згадати про важливісправи, зорієнтуватися на незнайоміймісцевості, поспілкуватися з друзями та багатоіншого.
Водночасусякориснабагатофункціональністьможеспровокувативиникненнязалежності (ігроманію, безцільнийсерфінг в інтернеті, витіснення реального життявіртуальним у соцмережах та інше).Анімаціюбуло створено у 2017 роцііндійськоюмультиплікаційноюкомпанієюToonExplainers.
Запропонуйте школярам подивитисьмультфільм і проаналізувати, як часто протягом дня вони використовуютьсмартфонибезконкретної мети.
Мультфільм «Історіядвох пар»
Коженпрагнезнайти свою «другу половинку» та мріє про романтичністосунки, в яких є кохання, взаємоповага та спільніінтереси. Щовідбувається, коли інтереси в парірізняться? Як смартфон може стати на завадінормальномуспілкуванню?
У мультфільмійдеться про енергійногохлопця, якийзакохався у вродливудівчину. Однак, поприйогоспробипривернутиувагудівчини і здивуватиїїромантичнимипобаченнями, – все буломарно. Усю свою увагу вона зосереджувалалише на ґаджеті.Анімацію створено у 2015 році командою французькихстудентів-мультиплікаторів з ARIES Lyon, режисерВільям Лев.
Подивітьсяцеймультфільмпід час класноїгодини (сюжет оптимальний для перегляду учнямисередніх та старших класів). Обговорітьзі школярами, як залежністьвідґаджетівпозбавляєлюдинуреальногожиття та руйнуєїїстосунки з близькими.
Мультфільм «Титакожзаблукав у цьомусвіті, як і я?»
Змістовнаанімаціяяскравозображує, як сучаснесуспільстворуйнуєсвоєжиття, зловживаючитехнологіями.
У мультфільмідемонструютьсярізноманітніжиттєвіситуації, в якихучасникимали б жвавоспілкуватисячидопомагати один одному. Насправді ж, ніхтонічого не помічаєнавкруги, втупившись у власний смартфон, а пріоритети кожного жахаютьсвоєюпримітивністю – зробитивдалеселфі, отриматибільшелайків та спійматибільшеПікачу.
Анімаціюбуло створено у 2016 роцілондонськимілюстраторомСтікомКаттсом. Звуковеоформлення до мультфільму – саундтрек ізвідомогофранцузькогофільму «Амелі» (фільм у 2002 роцівідзначенийпремією «Оскар», у тому числі уномінації «Кращий звук»).
Перегляньтемультфільм разом зісвоїмиучнями та проаналізуйте, скільки часу коженвитрачає на користування смартфоном, що при цьомуотримує, а щонасправдівтрачає.
Мультфільм «Залежністьвідсоціальнихмедіа»
Здавалося б, смартфони, обладнанібезліччюдодатків, маютьбереже наш час, а насправді вони викликаютьзалежність. Соціальнімережімаютьоб’єднувати людей, проте часто стають на завадізвичайномуспілкуванню.
Мультфільмбуло створено у 2016 році. Ценавчальний проект групистудентів на чолі з Ритою Рао з індійськогоколеджу Пуна.
Подивітьсямультфільм та обговоріть з учнями, чисправдінеобхідно на сторінках у соціальних мережах викладатисвітлини і дописи, описуючи все, щовідбувається у житті. А такожпоговоріть про те, щоактивність у соціальних мережах не замінить живого спілкування.
3D-анімація «Приклеєний»
Усідітиобожнюютьгратися. Для них це не просто забавка, а й спосібпізнаннянавколишньогосвіту. А щовідбувається, коли дитинабільшість часу проводить, граючись у комп'ютерніігри? Якізагрозливінаслідкидляпсихікидитиниможемативіртуальнесередовище?
Анімаціюбуло створено у 2012 році студентом АкадеміїмистецтвБецалель (Ізраїль).
Подивітьсямультфільм разом з учнямипід час класноїгодини та поговоріть про те, чимзагрожуєігровазалежність та як уникнутитакоїнебезпеки.
3D-анімація «Смартфонозалежність»
Сучаснісмартфони, якімаютьдобрерозвиненийфункціонал, усе частішезабираютьусюувагу людей, яківтрачаютьпильність і контроль над тим, щовідбуваєтьсянавколо. Це, у своючергу, може становить загрозужиттювласниківґаджетів, а такожжиттю та здоров'юоточуючих.
Анімаціюбуло створено у 2014 роцііндійськоюкомпанієюDreamlineGroup.
Перегляньтемультфільм, обговорітьіздітьми, в якихвипадках і чому не можнакористуватисяґаджетами та слухатигучномузику.
Мультфільм «Технології та родина»
Через стрімкий ритм сучасногожиттябільшість родин збирається разом, у кращомувипадку, тількиввечері. Це той час, коли можнапоспілкуватися і просто побути разом. Однакце незавждивдається, якщокоженперебуває на «своїйхвилі».Анімаціюбуло створено венесуельськимілюстраторомЕлізеромКастілло.
Подивітьсямультфільм разом зі школярами та поміркуйте, чомутехнології, якімаютьпоєднувати людей, насправдівіддаляютьїх.
Звісно, ми не можемовідмовитисьвідкористуваннязручними гаджетами, але ми маємонавчитишколяріввикористовуватиїх з максимальноюкористю, уникаючипотенційнихнебезпек.